اینبار تیم دایی نباید در این تصادف زنده بماند!
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : آرش

 

مرگ و زندگی روی ریل راه آهن

هفته بیست و نهم بازی های لیگ برتر در حالی روز جمعه با سه بازی آغاز می شود که قطعا حساس ترین بازی این روز مصاف تیم های راه آهن و مس در ورزشگاه اکباتان خواهد بود.

      

تیم های چهاردهم و پانزدهم جدول در حالی به مصاف یکدیگر می روند که به خوبی می دانند امتیاز این بازی تا چه اندازه در سرنوشت پایان فصل آن ها موثر است. رقابتی که برای هر دو تیم حکم فینال دارد. تیم راه آهن که پس از فاصله گرفتن از روند تساوی های پرتعداد خود حالا نتایجش اصلا قابل پیش بینی نیست، با انگیزه های متفاوتی برابر مس به میدان می رود. شاگردان علی دایی پس از شکست سنگین خود برابر سپاهان زمینه عصبانیت سرمربی خود و در ادامه تصادف وحشتناک او را فراهم کردند و این سبب می شود که آن ها برای دلجویی از سرمربی خود هم که شده است به بازی برابر مس به دیدی دیگر نگاه کنند و قطعا با انگیزه های بیشتری برابر میهمان خود صف آرایی کنند. راه آهن همچنین روی این سه امتیاز خانگی نیز خیلی حساب باز کرده است و قطعا از دست دادن امتیاز در این شرایط به شدت به ضرر آن ها تمام خواهد شد. آن ها می دانند که با کسب یک نتیجه بد دیگر برابر مس از نظر روحی نیز با مشکل مواجه خواهند شد. اما در سوی مقابل تیم مس کرمان هم به خوبی می داند که با نگرفتن نتیجه در این بازی با چه دردسرهای بزرگی مواجه می شوند. مدیران باشگاه مس در حال روبرو شدن با همان بلایی هستند که به شدت از آن هراس داشتند. آن ها پس از برکناری بلاژویچ و انتخاب قاسمپور به جای او خیلی امیدوار بودند با کسب چند نتیجه خوب تصمیم خود را در این جا به جایی توجیه کنند اما نتایج مس پس از دو بازی به گونه ای نشد که در کرمان آرامش حاکم شود. هرچند تساوی برابر پرسپولیس در تهران می تواند نتیجه قابل اتکایی برای تیم قاسمپور باشد اما اگر نتیجه بازی با راه آهن به گونه ای شود که قاسمپور نتواند از آن دفاع کند، با توجه به نزدیکی فوق العاده تیم های فانوس به دست به مس، روزهای کابوس وار و استرس آوری برای مس رقم خواهد خورد و قطعا مدیران مس به خاطر همان تصمیمات، بیشترین انتقادها را خواهند شنید. از همین روست که هم قاسمپور و هم مدیران مس حتی بیشتر از تیم مس! به امتیازات این بازی نیاز دارند تا از شر این کابوس ها فرار کنند. جدا از این مسئله اگر مس نتواند در این بازی با دست پر خارج شود عملا یکی از کاندیدهای سقوط آن هم در پنج هفته پایانی بازی های لیگ برتر می شود که اصلا مطلوب هواداران این تیم نیست. همه این ها نشان می دهد که مس تا چه اندازه باید برای این بازی تلاش به خرج دهد. اما در صورتی که کرمانی ها موفق شوند سه امتیاز کامل این بازی فینال گونه را کسب کنند خیلی راحت می توانند از طریق ریل راه آهن فرار بزرگی را از انتهای جدول انجام دهند. آن ها ضمن اینکه با این پیروزی این پتانسیل را پیدا می کنند که حتی تا رده دهم جدول صعود کنند، می توانند حداقل با ورود یک تیم دیگر به جمع تیم های فانوس به دست عملا شر این اتفاق را از سر خود باز کنند. بازی تیم های مس و راه آهن نردبانی است به درازای یک ریل راه آهن! که تیم برنده را به سمت بهشت و بازنده را راهی روزهای جهنمی خواهد کرد.در تصادف مس و راه آهن روی این ریل کرمانی ها اصلا نباید اجازه دهند که تیم دایی زنده از آن خارج شود تا خودشان روی این ریل مجبور به جان دادن نشوند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان